26 nov. 2011

Per på Island

Hej på er alla!

Jag har sedan en tid bloggat på min egen hemsida www.per.is och tänker att fortsätta med det, men ibland är det enklare att blogga på en sådan här sida, som är tillgänglig från vilken dator som helst.

Så är det kanske enklare för andra att hitta in på denna blogg än på min egen hemsida.

Men fortsätt med att titta in på hemsidan, där har jag en nyhetsrapportering från Island och omgivningar. Mest skriver jag om nyheter från Island som kan intressera andra från Åland, Sverige eller Svenskfinland. Jag skriver ganska mycket om vulkanutbrott, jordkskalv och andra geologiska aktiviteter.
Ibland rapporterar jag också om nyheter från Färöarna och Grönland, särskilt med tanke på ålänningar som kan ha intresse av dessa självstyrda områden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar